Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 15 augusti 2011

1h skönskate.

Hemma i Vendel och hälsar på. Hann inte upp på Rex träning så jag, brorsan och farsan körde ett pass tillsammans innan mörkret. Farsan cyklade och brorsan löpte. Jag åkte med dem 40min och körde sen ensam sista 20Min. Martin höll sitt vanliga tempo ikväll, dvs snabbt, mer som jag är van att se honom löpa. Han har trots allt tagit medalj på Lidingö (under 2.15) och löpt maran på 3h blankt. Alltså är det stort att jag piskade honom på milen i onsdags. Det blir en bra fight på LL 24 sep tror jag. För min del blev kvällens träning lugn och skön. Har rejäl värk i överkroppen från gårdagens stakintervaller.

5 kommentarer:

  1. Ja Martin tycker han är i sååå dålig form och det kan man väl tro när man blir frånsprungen på ett berg av sin bror...Men vi körde distans igår (ca 18 km) och då var det jag som behövde en gummisnodd för att hinna med...
    Kul med Vasastafetten på lördag. Vi springer väl inte samma lag men ändå. Hoppas vi hinner ses i alla fall!
    Jag kör 1000-ingar i spåret hemma på ons. Häng på om ni inte drar till Björklinge!
    /LS

    SvaraRadera
  2. Grattis till platsen I Rex Vasastafettlag! Nu kan du passa på att memorera din sträcka och lägga upp en minitaktik där inför The Big Race. Har hört att du aldrig känt dig så bra tränad som nu, trots tuff militärutbildning under ett helt år, men det var ju inte självvalda pass förståss. Lycka till! /Sajam

    SvaraRadera
  3. Tjena LS. Det blir kul att ses nu i helgen. Såg att du fått en rejäl körare med sträcka sex. Min sträcka är lättare men då ska det ju också gå fort. Hade varit riktigt bra med tusingar im men jag tar tillfället att träna med Rex i Björklinge. Du kan åka med mej fr upps. Bara ring isf. Ses

    Tjena Sajam. Long time no see!? Jag kör utan taktik på lördag. Fullt ös så långt det räcker. Förhoppningsvis till växling :)

    SvaraRadera
  4. Imponerad av dina intervaller ikväll men vad hände i den sista backen? Trodde du skulle komma som ett skott de sista hundra meterna. //Kristian.

    SvaraRadera
  5. Haha, det som hände sista backen var att du ökade tempot och inte jag. Det ska bli spännande att se vad du kan göra på LL. Men led 8 måste du ta dej bort ifrån.

    SvaraRadera