Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 6 februari 2016

Tveksam hals

Igår några timmar efter skidpasset började det svida och värka på ett konstigt sätt i halsen och ner i bröstet. Fan är detta nu då tänkte jag. När jag sen skulle sova blev det värre och det gjorde ont när jag svalde. Trodde det var kört men nu på förmiddagen tycker jag det är bättre. En snubbe här trodde det kunde ha att göra med att jag var upp på berget igår. Jag vet inte men hoppas såklart på att det bara är irriterat och inget virus. Ska nog åka lite idag och ta ett beslut om morgondagen. Just nu kör liv skidor, Fröjdis sover och jag dricker kaffe i solen på en uteservering. Guld!


Utsikt från hotellballkongen i morse.

Banan för eliten kommer ha en stigning på 1300 höjdmeter. Lagen kommer kanske dela upp så att några kör med fäste och några stakar. Men enligt eliten är det också så att det tränas så enormt mycket stakning att de inte längre är bra på att diagonala. Får se imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar