Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 10 oktober 2015

Test. Golden4 och 5000m skierg.

Jag drog av lite tester igår. Det var som jag trodde riktigt vekt i överkroppen. Stakformen va till och med sämre än vad jag befarade. Passet såg ut så här. 

Uppvärmning: 2000m rodd, 10min. 2000m skierg, 10min.

Tester: chins 5. Dips 11. Tå till stång 10. Brutalbänk 10.
5000m skierg 20.55 (nytt sämstapers)

Nedvarvning: 1000m skierg 5min.

Jag fick verkligen kämpa för att gå under 21 minuter och tekniken var inte fin. Har ingen power i stakningen. Det ska bli grymt kul att se förbättringen nu. Ikväll har jag träningsvärk som fasen men imorgon ska jag i alla fall riva av ett styrkepass i vardagsrummet trots att det förmodligen kommer att vara värre då. Ska även plocka fram rullskidorna snart. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar