Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 14 oktober 2015

Skiergpass

Kutade iväg till gymet ikväll igen för att försöka göra någonting åt stakformen. Träningsvärken hade precis släppt från i Lördags. Jag värmde upp på motstånd 3 och tyckte att det var skapligt tungt. Fattar inte hur jag kunnat köra 10km på motstånd 10 och under 40min. Hur som helst körde jag efter uppvärmningen 4x1000m med 1.30min vila. Svinjobbigt. 4min på alla. Gick från motstånd 10 (första intervallen) till 5 (sista). Känner mej så svag. Men jag kan heller knappt vänta tills jag ska köra ett nytt formtest om nån vecka. Borde gå snabbt att sänka sej rätt mycket på 5000m. 

På Lördag ska jag springa terräng DM i Björklinge. 6 varv på en jobbig 2km bana. Det blir ett riktigt bra träningspass. Har inga ambitioner och tänker inte göra nån löpning inför loppet. All laddning gick ur på Lidingö. Nu är det stakformen som sökes. Men det är alltid kul att tävla. Hoppas det kommer många. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar