Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 7 februari 2012

Rex dominerar.

Det var en riktigt lyckad kväll i Häverödal för IK Rex. Vi tog hem guldmedaljerna i alla klasser. Jag körde i lag 2 och är nöjd med min sträcka. Vi kom fyra. Jag hade även äran att få slå en av mina idoler på startsträckan. Nämligen Niklas "stormörkarn" Söderman. En kille som gjort två Ironman bl.a. Nu håller han dock på att bygga hus och har inte tränat. Det blir inget vasalopp i år heller. Synd. Antar att han inte mörkade så hårt ändå. Vi funderar på att köra från Ö till Ö tillsammans i sommar. Några som vågar utmana?

Brorsan och Söderman. Ute och hejar på 2 sträckan.
Emma Bergman. 3:a på Bergebo ski marathon i helgen.
Pelle lägger superglid på mina skidor medans Patrik O tar sig på häcken.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar