Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 15 februari 2012

18 dagar kvar...

...och jag går bara runt och såsar. Det går inte bra det här. Jag har aldrig tränat så lite som den här sista tiden. Hela februari har varit kass. Från förra inlägget har jag kört ett timmeslångt pass skejt på Ottars. (runt runt runt en fotbollsplan)
Idag är jag ledig och hade planerat ett långpass på Björklingesjön men vaknar med halsont. Kände igårkväll på jobbet att det började klia i halsen. Fan rent ut sagt. Frustrerande!

Jag försöker se positivt på det genom att jag betar av min "sjukperiod" nu istället för att bli sjuk dagarna innan VL. Jag hoppas åka Bessemerloppet på söndag i alla fall. Verkar bli riktigt mycket elit till loppet så skulle inte vara helt trist att bara titta på heller. Markus Jönsson, Fredrik Uusitalo, Robin Bryntesson, Anders Palmér och Team Tynell bl.a.

4 kommentarer:

  1. Tråkigt Mandus! Du och jag följer varandra som vanligt. Haft ont i halsen en vecka nu, åkte iofs DM i helgen, men det gick inte alls.

    Hoppas du frisknar till snart, och lycka till i Bessemerloppet om du kör det!

    Själv kör jag Värmdöloppet men utan ambitioner, vill bara få tillbaka lite självförtroende.

    SvaraRadera
  2. Trist att ni är sjuka! Ni får passa er i spåret den 4:e mars. Jag börjar känna mig vass! :D

    SvaraRadera
  3. Andreas, trist med sjukdom. Men förhoppningsvis friska och krya till Vasan. Det vore värre om det började klia i halsen den 3:e mars. Lycka till på Värmdöloppet.

    Håkan, jag ska bjuda upp till ordentlig fight den 4:e. ;)

    SvaraRadera
  4. Kryyyyaaa på dig!!!
    Men se till att bli helt frisk innan du ger dig ut i spåret igen!
    /LS

    SvaraRadera