Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 4 februari 2012

DM Häverödal

Det blev mannen pojken i tights som tog hem det hela.



Hampus i mitten tog DM-brons och Erik kom på fjärde plats i distriktet. Jag kom 10:a, 4.05 efter. Resultat

Det var som ni såg i mitt förra inlägg skapligt kallt idag men det märkte jag inte av så farligt väl efter start. Tur var väl det. Det gick trögt och kärvt och ingen fick något gratis. Det heter DM-kort men är definitivt den jobbigaste av distanserna för mig. Det gäller att ligga på hela tiden och som jag sa gick det inte direkt att vila någonstans på hela banan. Det var ett grymt bra träningspass.
Jag föredrar verkligen masstart framför intervallstart. Att hålla fart är inte min starka sida.

2 kommentarer:

  1. Slagen av en späd liten pojke ;) //Kristian

    SvaraRadera
  2. Jag sa inget om späd? :)
    Tyckte du verkade riktigt stark i gymet igår.

    SvaraRadera