Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 29 februari 2012

1h stakning

Första gången på snö sedan 13 feb.
Det gick att staka runt fotbollsplanen på Ottarsborg. Det var blött men klart bättre än skierg. Jag tyckte det gick jättebra på passet men efteråt blev jag totalt matt. Igår var jag på gymet igen och körde 30 minuter. 10 min rodd, 10 min cykel och 10 min skierg. Jag är riktigt glad att jag hann bli frisk så jag fick dessa lätta pass innan det stora passet. Det behövs.


Riktigt skönt vårväder och nya brillor (179 kr)

Lite småblött på vissa ställen.
Nu ska jag jobba torsdag och fredag och inte träna något mer. På lördag åker jag upp till Mora och känner av stämningen. Sedan vidare till Sälen för sista laddningen och lite pulvervallning.

4 kommentarer:

  1. Om man med pulvervallning menar ryssfemmor.

    SvaraRadera
  2. Nu jävlar Veänne, såg nyss i morgontidningen att hajpojken Northug ballat ur och ger upp Vasan, även Oskar Svärd. Som jag ser det så har du nu ingen ursäkt att inte vinna. Strategi: ta rygg på Brinken, tills ni ser kranskullan stå och jollra, rappa då staven hårt över hans rygg och spurta förbi. Capito?

    Lycka till /M

    SvaraRadera
  3. Om man med rygg menar pung.

    SvaraRadera
  4. Ta pung på Brinken, Capito!

    SvaraRadera