Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 26 februari 2012

En vecka kvar

Jag tänker gå till gymmet imorgon efter jobbet. Premiärpass efter två veckors frustration. Ska bli skönt att komma igång. Det kommer nog att gå tungt men det känns bra att hinna få några lugna pass innan storpasset på söndag. Jag minns att jag körde Lidingöloppet som öppningspass efter en förkylning i höstas så Vasan kommer jag ju formtoppad till. Jag skriver imorgon kväll och berättar om den förväntande tjockandningen.

Imorgon är det även Vasaloppsmöte med klubben. Där går Pär Ohlström igenom allt man behöver veta inför Vasaloppet med samåkning, vätskestationer etc. Men glöm nu för f inte att åka upp på detta möte alla klubbåkare. -Den som inte kommer får nämligen ingen service!

3 kommentarer:

  1. Hoppas dagens pass går bra! Tror du det ger något med ett gympass så här nära Vasaloppet? Eller ska du köra Skierg?

    Jag hoppas komma ut på ett lätt löppass imorgon, fortfarande lite ont i halsen, hoppas det släppt imorgon. Jag känner mig otroligt klen just nu och man borde väl släppa lite på ambitionsnivån, men hoppet är det sista som överger en. Vi har ju båda tränat mot samma mål i ett års tid nu, och vi har ju båda kommit upp till önskad kapacitet för att nå målet (Du ännu högre kapacitet). Det vore ju själva F-N om den här sista tidens sjukdom raserade våra drömmar.

    Nu är vi på gång! Nu glömmer vi alla problem och tar sikte mot topp 1000, det ska vi klara båda två!

    SvaraRadera
  2. Härligt Andreas! Helt rätt. Går det åt skogen får vi träna bättre och köra sub 500 till nästa år ;)

    SvaraRadera