Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 27 februari 2012

20 minuter skierg.

Det var blandade känslor på gymet idag. Börjar bli riktigt taggad till Vasan nu och det är underbart att kunna träna samtidigt som mina lugna 20 minuter stakning kändes riktigt tunga. Men det positiva väger över och jag har ytterliggare 6 dagar på mig att bli normalsvag. Jag körde på lättaste motståndet men tjockandningen var med mig hela vägen. Det var väl ganska väntat. Det tog mig tillbaks till mina tidiga tonår med ansträngningsastma. Efter det blev det lätt styrka 10 minuter. Mest för att väcka kroppen lite. -Vakna för helvete det är fullt ös i 9 mil på söndag!

Hoppas på lätt före.

4 kommentarer:

  1. Gött att höra att du är på G! Du har ju haft det struligt förr innan både LL och Södra Berget så det här kommer nog gå vägen ska du se!

    SvaraRadera
  2. Å Manolito är det den inre tjockisen som flåsar vuuuuaaaaaa? Min inre (och till viss del yttre) tjockis ska plågas på crawlkurs från och med den 22:a mars.

    Vi får ta och styra upp hängandet litegrann om några veckor när vi är klara med våra respektive utflykter.

    Adieu.

    SvaraRadera
  3. Håkan jag börjar komma igång nu. Vi får ses utanför led 2 ingången så jag kan psyka dig lite inför start :)

    MackJoa, fint med crawlkurs. Det ska jag också gå någon gång. Ha det toppen på resan. Hälsa Tim och fam. Hängandet ska verkligen styras upp. I dubbel bemärkelse. LL närmar sig du vet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håll utkik efter en tanig kille med knallorange pannband om du vill mobbas :D

      Radera