Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 2 februari 2012

Lite träning på sistone

Jag har börjat jobba nu. Akademiska sjukhuset. Börjar 06.45 på dagpassen och är inte hemma i Vendel igen förrän 5-6 tiden. Då är jag trött och fullmatad med nya intryck från arbetsdagen. Inte alls upplagd för träning. Det blev inget i storvreta tex. Jag orkade inte. Det kommer bli lättare när jag kommer in i det mer och flyttar in i lägenheten i Uppsala. Men innan dess är det DM nu på lördag, DM-stafett tisdagkväll (båda häverödal tror jag) och bessemerloppet den 19:e. Träningen där emellan ser ut att bli stakning runt fotbollsplan på Ottars, något styrkepass och lite jogging.

Utsikt från jobbet, Uppsala slott. Livs arbetsplats

2 kommentarer:

  1. Hoppas du kan slita dig från utsikten, om inte så för att behålla jobbet!/D PS Kolla in Eriks senaste innan Skidstället!

    SvaraRadera