Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 14 september 2012

Mot Los Angeles

Min USA tripp börjar lida mot sitt slut. Jag fick ett nytt träningsprogram sänt till mig idag som påminnelse om det. Såg lätt ut. Tar tag i det på söndag. Nu åker jag highway 101 på väg till LA för en sista kväll och dag där. Imorgon ska jag gå på baseball för första gången. Jag tänker mig kall öl, cheesenachos och en jäkla massa homeruns.

Santa Barbara har verkligen varit grymt. Mysig och fin stad med toppenläge. Idag löpte jag två timmar längs stranden. Mitt enda långpass sedan 30km testet. Gick sakta men bra i värmen. Såg delfiner, sjölejon och massa pelikaner. Annars har jag gått på hike på Rattlesnake Canyon och Channel Islands - Santa Cruz. Vackert och även det jobbigt. Borde få räkna med någon timmes träning där. Om man bortser från att fina Bob tagit med sig en flaska rom som vi drack i vätskepauserna.

4 kommentarer:

  1. Men hallå vad grymt det låter brorsan! Blir ju riktigt sugen på USA av era inlägg och bilder! Njut sista nu och res försiktigt hem. Här är det vab med feber och ösregn idag, riktig höst! Kram!

    SvaraRadera
  2. Some reflektions about a boy called Gp in his fathers eyes.I can see that yuo still are having great days ´nd yuor girlfriend seems to try out the local stuff oh sorry snuff. Think yuo needed the time o t to fix the swedish winterstorms. Najsa pictures!

    SvaraRadera
  3. Schyssta bilder!
    Vi ses på onsdag! Då blire hårdkörning med stavar i Björklinge:-)
    /LS

    SvaraRadera
  4. Tjena. Ja, visst testade Liv the local stuff. Jag med. Det var ingen höjdare.
    LS, jag behöver verkligen lite kvalité så jag ska nog dit onsdag. Samåka?

    SvaraRadera