Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 1 september 2012

Mot Austin, Texas.

Nu är jag och Liv på väg. Riktigt gött ska det bli. Jag har fått rapport om 30 gradig värme och badbrallorna är nedpackade. Vårat första stopp blir i Austin hos Tim och Jesse. Tim har eget ölbryggeri och jag hoppas få prova några nya goda Texassmaker. Sen tar vi oss mot LA. Hur får vi se men förmodligen en kombination av flyg och bil.

Det blev bara 3.40h träning den här veckan och det lär bli mindre kommande två. Inget jag känner mig stressad av i alla fall. Långt kvar till Vasaloppet. Vi får se när nästa inlägg kommer. Förhoppningsvis snart.

3 kommentarer:

  1. hello my dear fat brother...you must start to training now..please say no to McDonalds!! tell us about tims beer. take care & relax

    SvaraRadera
  2. Till bäste Gp!
    Hoppas livet leker och du har gynnsamma träningsförhållanden. Ser fram emot träningsdagboken v 36!
    Med förhoppningar om att en snygg present presenteras./D

    SvaraRadera
  3. Tjenis grabbar. Jag lever och frodas. Svettas mer av värme än träning och burgarna och ölen slinker ner utan svårigheter. Tyvärr är jag på semester och även arbetslös därför håller jag ej reda på vilken vecka det är nu. Men om jag visste när v.36 var skulle jag naturligtvis skriva om all min träning och presentköp etc.
    Hade bra.

    SvaraRadera