Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 27 september 2012

Ligger brunt till..

Det går tungt nu. Jag har noll driv. Det här skulle bli en tid med jobbsök och mycket träning. Jag tackade nej till förlängt vikariat på Akademiska och slutade 1 september. Efter min USA resa (1-16 sep) skulle jag alltså fokusera på träningen samtidigt som jag sökte nya spännande jobb. Jag vet inte om det har inneburit någon stress som påverkat min träningsmotivation eller om det handlar om något annat men seg är jag. Jag vet att jag egentligen vill träna så jag har den här veckan tvingat mej ut två gånger. Först i måndags följde jag med Liv och simmade. Jag avbröt efter 300 meter och satte mej i bastun istället. I onsdags joggade jag. Det blev 25 minuter och kändes ungefär som när jag hade borrelia.

Så därför känns det som jag ligger jäkligt brunt till inför lördagens, och årets (för mig) jobbigaste tävling. Lidingöloppet blir en riktig utmaning. Humöret brukar bli ett annat när man väl kommer ut på tävlingsplatsen och ser alla taggade löpare. Hoppas det blir så även på lördag.

Ses på lördag gott folk. Lycka till allihopa!

5 kommentarer:

  1. TAGGA TILL NU FÖRFAN!! Glöm Kung Björn & simbassänger. Gör som jag, relaxa. Du bör dock byta ut kvällsstarron mot nåra klunkar vatten. Motivation & styrka får du på lördag, det vet jag!
    försök att slå Hennings fenomenala tid på 2,25,du kan om du vill!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja det är rätt. Ska tagga till nu och sluta gnälla. Det blir dock tight att spöa Henning men det är ett jäkligt bra mål. Är du säker på att han verkligen sprungit på den tiden?? Han gjorde 3.36 förra året.
    Har kollat resultat nu, 2.26.43 år 1997.

    Men kvällsstarron kör jag vidare med. Relaxar gör jag mest hela tiden. Ses lördag

    SvaraRadera
  3. Vem fan e Henning? för övrigt håller jag stenhårt på dig ovh vet att du har ett härligt tävlingshumör! Ta bar int rygg på nån nårlenning/D

    SvaraRadera
  4. Stort lycka till Mandus! Du brukar komma dåligt förberedd till tävlingar och sedan göra stordåd!

    SvaraRadera
  5. Äh! Manolito behöver inte träna, han är en maskin som snurrar på pilsner och envishet. Kör hårt tjockis.

    SvaraRadera