Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 10 september 2012

Hi there

Jag har det så grymt gott här i USA. Äter, dricker och strandhänger. Ungefär det. Nu har vi kommit till Santa Barbara, CA. Här är vädret perfekt och jag kan ta löpturer på morgonen innan värmen blir för jobbig för löpning. Om jag orkar upp dvs. I Austin och Palm Springs var det för hett för att ens tänka på träning. Det märks ju nu såklart. Jag blev slö av bara värmen där och det blev en del bad med svalkande pils istället. Men jag känner ingen direkt stress. Det blir högre växel hemma sen. Nu fortsätter jag löka.

Kan inte få finare löpmiljö i alla fall. Här längs kusten i Californien.


3 kommentarer:

  1. Fan va grymt det ser ut...! Njut nu så får du dra åt mig på Hässelbyloppet sen :)

    SvaraRadera
  2. Här heter den John Deere!Hahahaha

    SvaraRadera
  3. Underbar Manno! Kramar från sis!

    SvaraRadera