Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 5 maj 2023

Test

Provar att skriva här för att se om det fortfarande fungerar. På senaste tid har lusten till träning krupit tillbaka och jag ska satsa för att göra ett bra vasalopp när jag är 40. Det har jag sagt sen jag startade bloggen så jag kan inte dra mej ur det. Och då känns det kul om bloggen skulle få ett sista år innan den stängs för gott. Det är ju alltså 2024 som gäller för pers så det är dags att ta tag i det.

Som rolig grej kommer jag skriva om lite allt möjligt och inte bara om mej. Det ska bli upplands skidskvaller det här. Fan va roligt. Farsan kommer uppskatta detta i alla fall..

Det senaste är att Björken blivit ordentligt tjock sen vasaloppet och jag har hetsat igång honom till den milda grad att han nu själv insett det och kört 7 stycken 3h pass på skiergen på ungefär lika många dagar. Tror och hoppas han gjorde några dagars uppehåll under valborg för ett par öl. 

Min egen status är att jag blev sjuk efter vasaloppet (inlägg kommer) Kom sen igång med träningen i april men blev åter virusdrabbad i slutet av april och det sitter fortfarande i. Kommer dock starta upp vilken dag som helst nu.

3 kommentarer:

  1. Jag har också blivit tjock. Vägde in på 77 kilo i helgen

    SvaraRadera
  2. Fantastiska nyheter! Kommer följa bloggen i hopp om tips som kan hjälpa mig bli en bättre skidåkare och människa. Jag tycker dock att en podd vore ett bra komplement till bloggen och hoppas du också inser att du måste starta en sån snarast.

    SvaraRadera
  3. Mycket bra att både du och jag har insett att hämnaren ska tillbaka. Tror bloggen kommer motivera mig mycket framöver. Nu kör vi!

    SvaraRadera