Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 8 februari 2013

Valla + korvskinn

Saker börjar falla på plats inför söndagens seedningslopp. Igår stod jag och Torgeir i en källare på Majorstua och vallade. Jag köpte en kloss HF7 och la på. Det blir fint det. Jag hade också frågat Torgeir om han kunde ta med en överdel som jag kunde tävla i. Jag har ju min tävlingsdräkt i Uppsala men tänkte åka i ett par löpartights och lånad överdel. Hur som helst så kom han med en hel dräkt..en ganska färgglad dräkt. Det var längesen jag åkte i en sån. Ska bli kul. Han sa att han brukar få ganska mycket uppmärksamhet när han tävlar i den. No shit! Jag kommer se ut som en Italienare från 90 talet. Ska ha en grön Rex-mössa också. Fin mix.

Annars har det varit en seg vecka. Inte haft lust på träning eller att ens röra på mej. Men jag vet att det bara är ett gott tecken. Jag bara laddar, samlar och släpper ut allt på söndag. Imorgon ska jag upp till Holmenkollen och heja och langa dricka till Torgeir m.fl som åker Holmenkollmarsjen 54 km. Då får jag röra på mej lite. Tar skejtskidorna.





2 kommentarer:

  1. Ha ha! Vore kul att se dig live i skidspåret med det glada korvskinnet!/mE

    SvaraRadera
  2. Haha säger jag oxå!! Vilket korvskinn!! Kör hårt i morn och lycka till!! /ulrika

    SvaraRadera