Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 25 februari 2013

Sista veckan nu.

Hej gott folk. Längesen jag uppdaterade er med mina Vasaloppsförberedelser. Jag har haft en ganska full vecka med jobb mån-sön, plugg och träning. Idag tog jag ledigt för att hinna med ett längre pass och packa. Sista dagen jobb imorgon och sedan flytt hem på onsdag. Det ska bli riktigt skönt att komma hem igen. Sista tiden här har varit lite extra trög och tung. Blir lätt så för mej när slutet närmar sej. Jag fick ihop drygt 4 timmar träning förra veckan.

Mån: vila
Tis: 1.15 h helkroppstyrka på gymet.
Ons: 50 min stakning på en åker i närheten av min lägenhet.
Tors: 1h Thoraxtrainer. 15km
Fre: vila
Lör: vila
Sön: jogg 10 min - stakning 50 min - jogg 10 min.

Idag känner jag mej härligt seg och trött men ska snart masa mej upp mot Holmenkollen för ett sista solskenspass. Får se hur länge jag blir ute. Har inte direkt funderat över något upplägg sista dagarna. Tänker väl i alla fall att jag kör ett långpass nu för att sen vila och få till ett eller två lättkorta pass innan söndag.

Bilder från gårdagen. Solen håller på att gå ner på stak-åkern och jag som går igenom lokala indiern i köket. Det smakade gött..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar