Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 4 februari 2013

Hetsstyrka

Var så seg i morse att jag tänkte skippa träning innan jobbet. En och en halv timme innan jag måste gå till jobbet så blev jag hur som helst sugen på träning ändå. Skönt att riva av styrkepasset tidigt på veckan så musklerna är fräscha på söndag. Det blev löpning till gym och hem och cirka 45 minuters intensivt lyftande. Känns bra att ha det gjort. Ska nog tänka över resten av veckan också så att jag är så laddad som möjligt på söndag. Ska jag köra kolhydratuppladdning eller ej till exempel? Vänja magen med någon gel? Det är tre vätskestationer utmed banan. Kanske en koffeingel innanför tightsen? Borde jag köra några lättare intervaller i veckan? Alla tips välkomnas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar