Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 11 juli 2011

Intervaller med SOK

Nu har jag kört ett riktigt bra löpintervallpass tillsammans med Sundsvalls orienteringsklubb. Det blev både nedförsbacke och löpning i blandad terräng på norra berget. Riktigt kul att träna med lite nya ansikten och väldigt skönt att ha veckans löpintervallpass avklarat. Jag hade pulsklockan på mej för att se om det var ngt Go på hjärtat. Jag hade 160slag/min när jag cyklade upp för norra. Inte konstigt att jag börjat åka buss till jobbet. Kom sen upp i 200 slag på en intervall i slutet. Tryckte på ordentligt och det kändes förvånansvärt bra.

Jag känner av skidåkningen i lördags. Men inte mer än att det är skön värk. Kul att jag inte blev död i rygg och axlar.

4 kommentarer:

  1. Härligt jobbat Mandus! Go on!:)/ulrika

    SvaraRadera
  2. Vilodag ?!
    Behöver du det Mamdus!
    Kul att läsa att rexarnas pass sitter kvar i din kropp hela veckan efter...

    Kolla in Bertil Janssons blogg så kan du se vad nästa generations ugdomar blivit utsatta för.

    Vi ses och hörs i Vendelskogarna

    RobertG

    SvaraRadera
  3. Haha ja den träningsdagen i nov med rullskidor fm och 70-20 em var med mej i en hel vecka. Helt sant. I år kommer jag dock mer förberedd till rexlägret.

    Det ska bli kul att läsa vad du utsatt de små liven för. Jag tror det blir mycket inspirerande och det är alltid välkommet. Kul att du tittar in på bloggen. Ses

    SvaraRadera