Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 14 juli 2011

1200m simning

Det blev ett skönt simpass i kvällsolen. Jag var förvånad över hur pigg jag känt mej idag med tanke på gårdagens pass. Men när jag cyklade till simbassängen (utan sadel) kände jag att benen var skapligt trötta. Efter tre längder förstod jag att axlar och armar också var slitna. Det är väl helt enkelt så att jag bara klarar ett hårt pass i veckan. Medans jag simmade tänkte jag vilken tur jag har att det är 8 månader kvar.

1 kommentar:

  1. Fy sjutton vad du är bra!! Blir så imponerad varje gång jag läser. Fortsätt så, pepp pepp! Åtta månader ja... synd att jag inte kan säga detsamma :) Bara två för mig (om det inte blir VL också). Kändes superbra med träningen när vi var i Grisslan men nu några dagar hemma har det varit segt. Till Gotland om några timmar och då jäklar ska jag löpa!

    Kram // sis

    SvaraRadera