Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 28 juli 2011

Drakloppet sub timmen?

Idag har jag bara lökat efter jobbet vilket jag älskar minst lika mycket som att träna. Igår däremot, begav jag mej till norra berget för att testa drakloppets milbana till fots. I tävlingsfart var det tänkt. Jag ville skaffa mej ett litet hum om vilket tempo jag kunde hålla i denna minst sagt jävliga terräng. Svaret blev- ganska långsamt tempo. Till slut tryckte jag på ändå. Det resulterade i att jag fick stanna och gå tre gånger på 50min. Ja, öppnar man för hårt den 10e blir det surt på toppen. Det var iaf ett härligt jobbigt pass som avslutades med stretchning från utkikstornet. Ska ta med kameran nästa gång.

Imorgon ska jag spela fotboll som träning sen blir det förmodligen tre pass i helgen. Några pass jag gått och tänkt på ett tag är 10km löpning plant. Skulle vara kul att se vad jag gör för tid. Även intervaller och då tusingar har jag tänkt på länge. Ett första skatepass rullskidor är det också dags för. Får se om/vad det blir i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar