Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 2 juli 2011

Fredagkväll-in i dimman!

Jag och Liv joggade 75min på södra berget. Dimmigt och blött men vi slapp regn. För min del kändes det lite småtungt ikväll. Liv joggade ifrån mej med lätta steg. Vi körde 10km banan som är ruggigt jobbig. Det finns bl.a. en hemsk backe som är döpt efter Vladimir "Smirre" Smirnov. Jag har undvikit den på skidsäsongen men i år måste jag väl börja nöta där om det ska bli någon framgång.




 
Vi tränade mellan 20.30-22.00 Skönt med ljusa sommarkvällar. Nu blir det
en veckas semester med vandring, kanot och rullskidor. Får se om det blir något bloggande
från Tänndalen.





3 kommentarer:

  1. Härligt jobbat! Kan tänka mig hur jobbig Smirre-backen är.. men nästa gång du kommer ner till Uppland kommer det kännas toklätt..
    ... Risken med sällsis ibland är att man blir ifrånsprungen;) men är det tjejen kanske det inte gör så mycket:-) Bra gjort en fredagkväll! /ulrika

    SvaraRadera
  2. snygg kepa!! men du åkte väl inte vasan det året?..

    SvaraRadera
  3. Fan va stark du verkar..
    Hoppas att du inte får en sträckning on the very day /RS

    SvaraRadera