Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 9 september 2011

Pissväder = Skierg

Sitter fast på universitetet. Regnet fullkomligen toköser. Ser ut att göra ont att få det på sej t.o.m. Det blir definitivt till gymet och staka ikväll. Har haft en jävlig dag så fullt motstånd på skiergen och full volym Amon Amarth på ipoden kommer rensa skalle och kropp bra. En positiv sak är iaf att jag ska åka till min vän MackJoa i Stockholm och se Steve Earle den 16 okt. Jag anmälde mej just till Hässelbyloppet som går den dagen också. Det blir en fin dag det. Pers på milen och en fet konsert på kvällen. 

2 kommentarer:

  1. Fasen, jag tänkte också springa Hässelbyloppet :) Så torskar man på LL så får man chans till revansch :)

    SvaraRadera
  2. :) Ruskigt bra med lite press. Jag ska iof lägga stor vikt på styrka och framförallt stakning efter LL men då kanske jag måste börja löpträna för en revanch i okt då :)Men det får vi se efter LL. 14 dagar kvar.

    SvaraRadera