Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 10 september 2011

1h Gym

Jag skulle egentligen vilja prioritera löpningen nu inför Lidingöloppet men jag har känt en ganska obehaglig smärta i skenbenen på sista tiden. Blev förmodligen mer sliten av 30km passet än jag trodde. Hur som helst är det ju Vasaloppet som är det primära så ett gediget stakpass igår (2x30min skierg på maxmotstånd) och styrketräning överkropp ikväll är perfekt. Är dock jävligt svag. Ska verkligen styra upp lite överkropp så jag orkar staka i vinter.

Man behöver inte köa till maskinerna lördagkvällar.

2 kommentarer:

  1. Underbar bild på gymet!! Supercred till dig för att du alltid orkar ta dig iväg, även om det känns motigt :) Såklart det kommer löna sig. Kram // E

    SvaraRadera
  2. Tackar, ja visst är det en fin bild :)
    Lördagkvällar är kvällen för gym i forts. Blir mer efter LL. 12 dagar kvar.

    SvaraRadera