Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 12 september 2011

Cyklat 2h.

Benen är inte alls ok men cykla går fint. Körde ett lugnt ocg skönt pass ikväll. Jag började på gymet och motionscyklade 95min (40km). Snittpuls på bara 105. Satt och spelade Wordfeud. Sen gick jag hem och bytte om och tog mountainbiken till Sidsjön. Liv skulle löpa där. Från stan till Sidsjön går det uppför så det blev en bra pulshöjare i 8 min. Lugnt tempo då jag cyklade bredvid Liv resten av passet.  

Tyvärr blir det inte roligare än så här.

Detta var dock riktigt kul. Utan sadelcykling är bra för låren.

2 kommentarer:

  1. Kolla med grabbarn i REX vad de gjorde i helgen som var.

    Synd att inte du var med - det hade du nog behövt.

    Robban

    SvaraRadera
  2. Jag antar att det är Torsbylägret du pratar om. Och ja, det hade jag förmodligen behövt. Men jag tänker inte kolla med grabbarna ang detta. Jag förväntar mej en detaljerad återberättelse från lägret på Rex hemsida.

    SvaraRadera