Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 31 januari 2013

Styrka och långloppsanmälan.

Jag körde en timme styrka igår. Helt okej pass. Körde de vanliga övningarna och mest sliten kände jag mej i ländryggen. Idag vilar jag från träning igen för att köra något pass imorgon. Vad det blir bestämmer jag med frukostkaffet. Annars fick jag kontakt med en kollega på grannavdelningen i tisdags. Vi började snacka skidor och han frågade om jag inte skulle hänga med och köra ett lopp den 10 februari. Det lät som ett lopp i min smak så jag anmälde mej igår. 41 km och inte för mycket uppför. Vindfjellslöpet heter tävlingen och är seedande till Vasaloppet. Så då kommer jag till led 1 i alla fall. Sköönt!

2 kommentarer:

  1. Najs tugg i kommentarerna till förra inlägget. Du skulle nog behöva några andra initialer också på dina framskidor. Har du nån gång åkt hela Vasaloppet? Lycka till på det blåsiga fjället. Fast det är väl några tunga pass på vägen dit först./D

    SvaraRadera
  2. Tackar. Ja det blir nog några pass innan loppet. Hur tunga det blir får jag se. Måste ju miniformtoppa vet du. Angående initialer så finns det gott om plats för fler.

    SvaraRadera