Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 19 januari 2013

Ny lägenhet och Thoraxtimme.

Ja det var grymt kul att betta på lägenhet igår och de lyckades fint också. Liv skötte allt och idag skrev hon kontrakt. Glädjer mej att flytta dit i maj. Nu ska vi bara sälja våran gamla. Är någon sugen på en lägenhet i Salabacke så hör av er.

Idag blev det en timme bra stakträning på gymet. Åkte direkt dit efter jobbet. Funkar bra så. Jag körde lugnt i början och tryckte på lite mer andra halvtimmen. Känner att jag blivit mycket starkare. Börjar bli riktigt sugen på ett seedningslopp också. Vore sjysst mot kroppen att ladda ur en gång ordentligt innan Vasaloppet. Sånt går liksom inte att få till själv på ett träningspass. Men jag ska försöka i alla fall, någon gång i februari.

Är jag pigg imorgon innan jobb ska jag köra löpintervaller och på måndag blir det ett långt lugnt skidpass. Nu är jag på gång ordentligt. Knaprar placeringar i Gurras spår varje dag nu!



4 kommentarer:

  1. Bara att gratulera till allt! Tänk va´ fort de´svänger./D

    SvaraRadera
  2. Tackar, ja det är kul när det svänger lite.

    SvaraRadera
  3. Jag gillar att du din vana trogen köper bostäder osedda. Det är väl inget att larva med liksom.

    Hörs.

    SvaraRadera