Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 20 januari 2013

Ett pass på puben.

Igår efter bloggningen ringde en go vän och bjöd med mej på pubrunda. Det tackade jag gladeligen ja till och sen kom jag hem efter fyra imorse. Så några löpintervaller blev det inte. Nu har jag precis kommit hem från jobbet och läst att min bloggvän Håkan tar och skippar Vasaloppet i år. Han har precis blivit far så det var ju inget konstigt med det. Då slipper jag bli förnedrad av honom den 3e också. Han har verkat ruskigt stark hittils i år men nästa år ska han inte få en chans. Däremot läste jag i resultatlistan av Team Sportia loppet att en viss Fredrik Björck åkte riktigt snabbt. Det oroar. Bara nån minut efter Magnus Björk som kom 500 i Vasan ifjol. Ojoj, det blir sparsamt med pilsner för min del fram till Vasan. Imorgon långpass.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar