Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 28 december 2014

God fortsättning gott folk

Har endast tränat 1 timme denna vecka. Det känns inte bra när man ständigt blir påmind om skidåkning och träning på olika sociala medier. Men på grund av jobb på julafton och juldagen och där emellan julfirande på olika ställen har det inte blivit mer. Veckan har i alla fall varit riktigt trevlig, rolig och framförallt god. Har nog lagt på mej lite. Jag kollade i träningsdagboken och förra året den här veckan körde jag ett löppass, två stycken rullskidpass och avslutade veckan med Axa ski marathon som gick i Orsa på en 5 kilometers slinga. När jag tittar tillbaka så inser jag att det blir knepigt att göra bra resultat i år. Lite skillnad i träningstid kan man säga. Men det ska bli ruskigt kul i alla fall.

I år är det många Rexare som är uppe och åker Axa loppet. Ska bli intressant att se resultatlistan sen.  Tror det går på 10 kilometers varvbana i år med många finåkare som kör.

I januari ska jag i alla fall göra premiär på snön. Ska bli grymt kul. Gott nytt år!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar