Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 20 december 2014

God Jul vänner!

Den här veckan har det endast blivit ett pass. Det var i onsdags och det blev i alla fall hårt och bra. I helgen jobbar jag 14 timmars nattpass så det blir nog inget mer. Jag har inte alls haft så mycket överskottsenergi som jag behöver för att orka klämma in fina träningspass. Nu är i alla fall valet enkelt på träningsform då det varken går att åka skidor på snö eller rullskidor. Skierg! 

I vanliga fall kan jag hålla okej styrka bara på att göra några chins, armhävningar och plankan då och då men det har jag inte heller varit motiverad till senaste tiden.  

Det kommer dock bli mer energi. I januari och februari ska jag vara pappaledig och då ska jag och Fröjdis ta fram vasaloppsformen. Och nej, det är inte för sent. Ocean av tid.

Veckans pass blev inte så oväntat skierg. Eftersom jag behöver långpass så fick det bli lite längre intervaller. Körde 3 x 5000m med 3 minuters vila mellan. Höll inte mina måltider. Saknades både skalle och form men ett fint pass. 


Ha en trevlig Jul och Gott nytt år! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar