Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 7 december 2014

Bra vecka.

Trots en arbetsvecka på 50 timmar får jag till fina träningspass och totalt 4 timmar den här veckan. Det är riktigt bra. Ett långt joggpass med stavar på 1.30h, ett skiergpass och två styrkepass. Skulle jag bara få till ett långpass stakning till detta skulle det vara riktigt stabilt.

Skiergpasset var tillsammans med brorsan som drog 1000m max. Jag drog två tusingar men var seg efter långjoggen med stavar så det blev inget nytt maxförsök. Erik Ohlström vann tillslut 1000meters tävlingen på 3:21. Det var väntat. Han är förresten uppe i Bruksvallarna nu och matar in träning i tio dagar. Övriga Rexare åker upp på onsdag. Jag åker inte med i år men ska nog få till en fin träningsvecka här hemma. Börjar dock bli sugen på snö känner jag. 




1 kommentar: