Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

söndag 4 januari 2015

Dåligt med träning på ännu sämre vinter.

Jag har endast tränat ett enda pass denna vecka. Trodde inte det kunde bli värre än förra veckan men har endast fått ihop 50 minuter stavlöpning. Inte ens en timme. Jag hade hoppats kunna göra skidpremiär men den lilla snö som fanns försvann fort. Idag jobbar jag i alla fall mitt sista pass innan ledighet. Sen kommer jag tillbaks till jobbet i mars och vilar upp mej inför Vasan. Om det blir något Vasalopp i år. Hoppas på blixtföre i så fall. 

Under januari och februari ska jag verkligen öka på träningen ( vilket inte lär bli svårt) och det ska bli riktigt kul. Förhoppningsvis kommer vintern tillbaka snart annars plockar jag nog fram rullskidorna. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar