Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 28 januari 2014

König Ludwig Lauf

Nu händer det grejer gott folk. Jag kommer på fredag att åka till Tyskland för att jobba som reseledare åt Global Sport Tours då en av deras reseledare blivit sjuk. För detta får jag resan, bo på hotell och biljett till loppet 50km på Söndagen samt ett arvode för jobbet. Det låter för bra för att vara sant. Om jag laddar upp en vykortsbild av ett snölandskap i helgen vet ni i alla fall att det är sant. Hotellet ligger 1 minut från 28 mil längdspår. Gött alltså. Dock jobbigt för Erik O som nu såklart blir stressad över min toppform.

    

6 kommentarer:

  1. Goddagspilt = GDP!

    SvaraRadera
  2. Har dom lyxshake där?

    Du kan väl publicera en bild

    VIKTORJOHAN

    SvaraRadera
    Svar
    1. Lyxshaken byttes mot veteöl. Gick bra det med.

      Radera
  3. Lycka till! Du hänger väl med Erik? /Bertil

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev som jag trodde att Erik inte vågade starta när jag var med. Annars hade jag naturligtvis hängt med.

      Radera