Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 15 januari 2016

Inför Roslagsloppet..

..imorgon känns det sådär lagom osäkert med allting så det ska bli extra spännande. Jag har inte rört på mej sen i söndags och det ska bli riktigt kallt och löst. Inte optimalt. Jag hade inte tänkt att vila i fem dagar. Det har varit en vecka med lite knackig sömn och så har jag skolat in Fröjdis på förskola. Tänkte träna i onsdags men kände att jag riskerade en förkylning. Igår skulle jag träna men när tillfälle gavs klockan 21 var jag för vek. Så kan det va och kanske var det bäst så. Ska i alla fall bli kul imorgon. Jag stakar loppet (med 5cm längre stavar än normalt och Rex stora trugor). Inte tack vare min stakstyrka men min stakning med frånskjut är sämst. För att inte tala om min diagonalteknik. Sen har jag ju i stort sett bara tränat skierg. Blir skoj att se hur många varv jag kan hålla fart. Banan är sex varv a 8,2km. Hoppas på bra ryggar.

1 kommentar:

  1. grattis till resultatet och nu looking forward to "the Story"

    SvaraRadera