Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 23 januari 2016

Förskolans baksida.

Vaknade inatt klockan ett med en jäkla sveda i halsen. Blev förbannad och hade svårt att somna om. Missar säsongens roligaste lopp. 9 varv på 3.3km bana med massa intressanta åkare att surra med. När jag vaknade i morse var det inget tvivel om att det var kört. Huvudvärk och svullen i halsen. Veckan har varit lite jobbig på grund av dålig sömn, lite småförkyld Fröjdis och inskolning så det var väl inte helt otippat. Nu blir det inget skidpass denna vecka och det är såklart under all kritik. Jag måste bli lite mer "småbarnsfarsa som vill lyckas i skidspåret" och ge mej ut på lagg vid 21-22 tiden. Alternativt vid 5-6 på morgonen. Vill man så blir det ju så.

Jag blev extra ledsen när jag läste på Holmströms blogg att han hade planer på att slå självaste distriktsmästaren imorgon. Det vill säga moi. Det är lustigt, för min tanke var att det skulle bli kul att spöa Holmström en gång innan det är försent. Det dröjer nog inte länge förrän valen inte finns mer. Nu får jag hoppas på en batalj till och driva på med träning på den tanken. 

Guldet imorgon i H21 tar Ronny Larsson Roslagsbro hem. Sen hoppas jag verkligen på mina IK Rex kamrater Björk o Ekström men har noll koll på deras form. Ska självklart bli mycket intressant att se vad Holmström kan prestera som mest verkar glida A1.

Thomas Skogh, också han från Roslagsbro imponerade stort på Roslagsloppet. Jag tror han åker snabbast av alla imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar