Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 4 september 2015

Hårdare barnvagnsdistans.

Dagens pass blev i lite snabbare tempo än barnvagnen brukar rulla i. Totalt 13km där de 12 första gick i 5min/km snitt. Började med några km i 5.25 fart sen några i 4.35 fart. Känner att det blir extremt tufft att hålla 4.28 fart på Lidingö. Nu puttar jag en vagn framför mej men det är ju ändå lätt asfaltslöpning och det är ändå slitsamt. Lidingös backar är ju något helt annat. Har också börjat fundera på vad jag kan göra på en lätt asfaltshalvmara. Har verkligen ingen aning då jag inte testat formen på sistone. Men 4.28 fart bör jag ju klara. Annars kan man lugnt säga att jag ligger ruskigt brunt till inför LL. Ska bli riktigt kul att åka till Stockholm och ladda ur på 21km. Benen borde klara asfalten bra efter all nötning med Fröjdis även om det inte är mitt förstahandsval av underlag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar