Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 18 oktober 2012

4 timmar rullskidor...

..skulle inte tro det. Min motivationsblogg fungerade riktigt bra förra året när jag bestämde mej för att nå tresiffrigt i Vasan. I år är det tyvärr inte lika roligt och jag har inte det rätta go:et för träning. Inte något go alls faktiskt.

Att jag stog och drog i snörena på en skierg i tre timmar en gång för ett år sedan och körde ett rullskidpass på fyra timmar känns nu helt sinnessjukt. Och det var det väl i och för sig. Jag såg i alla fall någon mening i det då och sen gick jag från placering 2000 till 800 som blev en riktigt fin belöning.
Nu handlar ju inte träning och resultat om 3-4 timmars pass men jag är urless efter tio minuters träning. Topp 500 ska jag till, men det blir inte i år.

Eftersom ingen träning bedrivs lägger jag bloggen på is.

Sjysst att avsluta med ett så klatschigt rim. Kör hårt!

MVH, Fatboy.

3 kommentarer:

  1. Sorry men bedrivs och is rimmar inte.

    Nu tycker jag att du ska slappna av och äta riktigt mycket vaniljsprutor och bli tjock. Det vore skoj. Och då blir det ju bara ännu mera utmaning att gå från vanlijsprutefetto till topp 500!

    Nämen seriöst, trist med den bristande motivationen. Men det kanske inte är så konstigt att det är svårt att kombinera mycket träning med nytt jobb etc. Ge dig själv ett år att få lite balans i tillvaron så är det bara på't igen sen.

    Vi hörs kompis.

    SvaraRadera
  2. då släpper jag fan inte blicken påre i Fäders spår den 3:e mars!

    SvaraRadera
  3. Svårt när du tycks köra allt eller inget. Då är det ju befriande att kunna lägga ner ordentligt på det ena området och ge det berömda på det andra. Visst kan det vara rim MackJoa - på den nya dialekten bara!

    SvaraRadera