Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 9 augusti 2012

Tungt och trist.

Jag har  känt mig hängig och haft lite huvudvärk sista tre dagarna. Igår när jag skulle ut och jogga en timme fick jag vända och gå hem redan efter tjugo minuter på grund av utmattning. Jag började fundera vad som kunde vara galet och kom på mitt fästingbett jag fick för cirka 2 veckor sedan. Det var rodnat runt och borreliainfektionen var given. Nu ska jag äta antibiotika i tio dagar och låta bli träning. Jag är riktigt less. Skulle ju åka till Mora imorgon för Cykelvasan och rullskidepass. Fan rent ut sagt! Jag siktar på att kunna löpa en kortsträcka på vasastafetten nästa helg i alla fall. Hörs då

4 kommentarer:

  1. Fy fan vad trist att höra Mandus... Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Å nej! Du som upptäckte det redan förra veckan :( Kram vad surt. Krya dig och pepp pepp från sis

    SvaraRadera
  3. Efter regn kommer solsken! Du kommer vara extra sugen sen när du är tillbaka igen. Krya! mvh/ulrika

    SvaraRadera