Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

torsdag 16 augusti 2012

Snart dags..

att prova formen. Det kommer givetvis kännas tungt. Frågan är om det blir katastrof eller bara halvkasst. Det har varit stillasittande ett tag nu och jag har fått tjockandats på cykeln till jobbet trots tidigare uppstigning för att kunna slowmotioncykla. Jag har några dagar kvar på min kåvepeninkur men på lördag ska jag löpa i vasastafetten och det vore väl sjysst att ge kroppen en liten hint om den påfrestningen. Det är med skräckblandad förtjusning jag snart drar på mig löpskorna känner jag. Har i alla fall kännt mig piggare sista två dagarna så må en ny bra träningsperiod starta ikväll.

2 kommentarer:

  1. Blir nog bra det där!
    Ses på lördag:-)
    /LS

    SvaraRadera
  2. Det blev okej i alla fall. Ses i Mora. Du är i toppform förstår jag.

    SvaraRadera