Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 31 maj 2011

Lunchpass

Idag vid lunchtid genomfördes det andra rullskidepasset. Återigen i guldväder. Den här gången ca 9.5km. Det tar sej!
Som sällskap hade jag morsan med mej på cykel och hon fick sej en liten tankeställare att det var dags att ta tag i träningen själv. Hon trodde det bara var att glida  med på söndagstur men fick jobba ordentligt.
Jag avslutade med en kort joggingtur och sen stretchning. Kändes fint. I morgon blir det vila från träning. Jag måste förmodligen sikla av sommarlagret parrafin från skidorna. Det ser ut som att snön håller och det blir skidsprint på Ottarseventet ändå.
Det ska bli intressant att se om jag har något tryck i benen på "femman" också. Om det är samma bana som förra året har jag som mål att gå under 18min i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar