Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 27 maj 2011

Jaha! Nu ska jag blogga?

Ja gott folk, första inlägget. Tanken att börja blogga föddes häromdagen när jag stod i gymet och stakade. En sån där maskin som ser ut som en roddmaskin som sitter fast i väggen. Efter tio minuters stirrande in i väggen tänkte jag, hur ska jag fixa detta? Tänkte ju iaf stå i 45min! Och ännu värre, hur ska jag motivera mej i nio månader? Så långt kvar till Vasan och uteserveringarna öppnar en efter en. Jag vet att jag måste skippa pilsnern och bara träna, äta och vila om jag överhuvudtaget ska ha en chans till tresiffrigt. Jag älskar att träna men har insett att jag inte bara kan börja slänga in ett par extra pass i veckan. Kroppen säger ifrån. Så för att lyckas med detta måste jag verkligen maxa allt, och minimera en del. En liten tankeställare fick jag innan vasaloppet i år då jag frågade en kille om han var vältränad och laddad inför loppet. Han svarade att tyvärr tränade jag för dåligt i juni så det går nog sådär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar