Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

lördag 15 augusti 2015

Sliten

Fick till ett fint banpass i Torsdags då Jocke hörde av sej och ville träna. Han är kompis/kollega/granne till mej och sysslar med multisport. 400-ingar skulle vi köra och det gick kanonbra med Fröjdis. Hon somnade i vagnen på väg ner till Studenternas och sov hela passet. 10x400m med 1.30min vila. Efter 5st körde vi en längre vila 4min. Det kändes faktiskt riktigt bra och intervallerna gick på 74-78sekunder för min del. Jocke körde snabbare och flera utan att dricka på hela passet. Jag drack för två. Med upp o nerjogg blev det totalt 14km. 

Igår vilade jag och festade hos farsan. Han hade stor fest med helstekt gris och allt man kan tänka sej i dryckesväg. Det var grymt kul att träffa hans kollegor också. Nu är han pensio och jag och Fröjdis ser fram emot skönt häng lite oftare.

Jag vilar idag också. Känner att 400-ingarna slet en del. Hoppas avsluta veckan snyggt imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar