Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 17 augusti 2015

Bra vecka.

Förra veckan blev mycket bra. Har aldrig fått till så mycket mängd (64km) tillsammans med kvalité. Jag avslutade igår med ett riktigt långt och lugnt pass på 29km. Varmt och soligt på väldigt varierande underlag. Passet tog 2 timmar och 53 minuter och började med Fröjdis i barnvagnen och asfaltslöpning. Hon somnade redan efter 1 km men eftersom Liv inte var hemma ännu så fortsatte jag i 6 km till. Sen ställde jag vagnen hemma och fortsatte i skogen på grusvägar och stigar. 

Jag hade på mej pulsbälte för första gången i år. Ville hålla mej vid 75% av maxpuls genom passet. Det kändes långsamt men det ska väl ge ändå. Tänkte inte köra så långt men missbedömde en slinga något.


Känner mej lite trött i benen och idag har jag vilat. Kan bli en dag till med det faktiskt. Får se hur den här veckan ter sej 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar