Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 7 augusti 2015

10km i Lidingöfart.

Veckans första pass. Fredag! 
Ja, av diverse anledningar blev det ingen träning varken onsdag eller torsdag. Således fyra dagar utan träning. Inte bra.

Imorse gick jag upp sex och var egentligen mer sugen på frukost än löpning. Tog en banan och gav mej ut i alla fall. Sprang första km på 5:10 därefter 5:00 sen bestämde jag mej för att köra en mil i LL tempo. Alltså 4:28/km i snitt. Jag löpte därför på en del på lätta partier och gjorde två snabbare kilometrar på 3:51 och 3:58. I övrigt gick det runt 4:30/km och sluttiden blev 44.20 Kändes jobbigt att hålla den farten men å andra sidan tänkte jag vara uppvärmd och fulladdad inför Lidingö så inte helt omöjligt att det kan gå. 

I fortsättningen ska jag blogga om den träning jag utfört och inte den jag planerat. Får se hur helgen blir.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar