Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

tisdag 21 augusti 2012

Träning

Hej gott folk. Tisdag förmiddag nu och jag sitter och funderar på vad jag ska utföra för träning idag. Jag tänkte försöka riva av några timmar måndag och tisdag och har hittils fått ihop 3.20h igår. Sen jobbar jag resten av veckan och då blir det svårt med långpass. Igår blev det ett bra 2 timmars löppass tillsamans med bror och Erik.O i snacktempo. Vendelåsen är ljuvlig att springa på. Mjukt och fint underlag och fin natur. På kvällen blev det 1.20 timmars löpning. Intervaller på Ottarsborg. 12 x 3 minuter med 1 minuts vila. Riktigt jobbigt pass. Banan vi löpte på innehöll ett par uppförsbackar + att Pär ställt ut "häckar" som man fick välja att hoppa över eller krypa under. Jag hoppade och det känns i vaderna idag.
Jag ska gå ut och se om jag kan få i 8 bar i Bianchin. I så fall blir det cykel idag. I veckan ska jag även ta tag i styrkan. Blivit dåligt med det under en längre tid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar