Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

måndag 27 augusti 2012

Ny vecka.

Jag är riktigt nöjd med förra veckan. Det var veckan efter mitt träningsavbrott på grund av borrelia. Jag fick ihop 8 timmar träning till slut. I lördags efter jobbet blev det som sagt 30 minuter jogg. Mest för att snabba på återhämtningen av benen. Det gick väldigt tungt och speciellt baksida lår var supertunga att få igång efter torsdagens gym. Nu är det ny vecka och träningsmässigt börjar den med ett Lidingölopp ikväll. Det blir på Bladängen, om du vill hänga med hör av dig! Start senast 18 så vi hinner i mål innan mörkret.

På fredag jobbar jag mitt sista pass på Akademiska och på lördag åker jag och Liv till USA i två veckor. Jag ska försöka att få till något löppass mellan hamburgarna där borta men vet av erfarenhet att det kan bli tight. När jag kommer hem ska jag kicka igång löpformen med Kung Björn Loppet den 22 sep. Helgen innan Lidingö. Perfekt!

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra i kväll för er.
    Fick själv till 75 min på rulle med visst intervallinslag + 30 min tempocykling direkt på...
    /LS

    SvaraRadera