Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

fredag 24 augusti 2012

6x1000m

Jag körde ett skierg pass idag innan jobbet. Extremt jobbigt. Jag hade bra träningsvärk i överkroppen efter gymmet igår och var tvungen att staka mina intervaller på motstånd 2 av 10. Alltså det näst lättaste. Jag gjorde alla under 4 minuter i alla fall vilket är min skamgräns. Med 2 minuters vila fick jag ett bra A3 pass. Det var dock riktigt nära att jag lökade ur. På väg till sjukhuset åker jag igenom stadsparken och idag var det fint och härligt väder. Jag hann tänka både en och två gånger på hur skönt det skulle vara att lägga mig på gräsmattan, lyssna på musik och slappa i solen en timme istället. Men då blir det inte topp 500 på Vasan.

Imorgon blir det lätt löpning 30 minuter och söndag vilar jag. På måndag är det total urtömning på lidingöloppsgenrep. 30km terräng på Vendelåsen. Gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar