Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 29 augusti 2012

Mör i benen.

Igår var jag oförskämt pigg i kroppen med tanke på måndagens 30 kilometers lopp. Idag däremot känner jag mig seg och stel. Jag vilade igår och idag ska jag ta mig an någon sorts träning. Har inte i skrivande stund bestämt vad men ett lugnt joggpass på 45 minuter lutar det åt. Annars är det mycket fix inför USA resan på lördag morgon och fram till dess har jag 2 arbetspass kvar på Akademiska sjukhuset. Det blir helt enkelt väldigt få timmar träning denna vecka. Jag undrar hur kommande 2 veckor i staterna kommer att se ut. Ska i alla fall försöka få ihop ett par pass i veckan där. Det blir nog bara löpning och "egenkroppsomtyngdstyrka". Ska nog passa på att köpa ett par nya löpardojjor också. Hinner precis springa in dom till Lidingö då. September kommer helt enkelt bli en löparmånad för min del. I Oktober ska jag bygga staköverkropp. Nu ska jag skicka iväg ett CV till Norge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar