Vägentilltresiffrigt

Vägentilltresiffrigt
mandusandersson.blogspot.com

onsdag 29 augusti 2012

67 minuter löpning

Fantastiskt att jag pallrade mig ut på ett löppass ikväll. Det satt riktigt långt inne vill jag lova. Kom hem 19.00 efter ärendefix och var rejält seg. Hade i stort sett bestämt mig för att strunta i träning. 19.30 var jag ner och kollade postfacket och hittade Runners world. Satte mig på balkongen och läste om folks galna träningsveckor och att vi tränar mindre nu än förr etc. Insåg till slut att jag var förr slapp för mitt eget bästa och klockan 20.00 var jag ute. Löpte iväg till Röbo och sprang ett varv runt högarna och hem igen. Hyggligt tempo faktiskt. Såg att det fanns massa fina backar och högar där det kommer bli grym stavgång i höst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar